نشست مشترک مدیران و کارشناسان اداره صمت قدس با هیئت مدیره انجمن

0
پیگیری چندباره برای حل مشکلات؛ نشست آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، همزمان با نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان، با حضور فرماندار و به میزبانی انجمن شن و ماسه برگزار می‌شود

به‌گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان تهران، همزمان با تغییر مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس، نخستین نشست مشترک مدیران و کارشناسان این اداره با هیئت مدیره انجمن در محل انجمن برگزار شد. در این نشست ابتدا یوسفیان به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن به حاضران خوش آمد گفته و انتصاب آقای بیات را به وی تبریک گفت. در ادامه، اعضای انجمن به بیان مشکلات و مسائل صنفی خود پرداختند.

مسائلی چون تأمین سوخت مصرفی، تعیین قیمت عادلانه فروش، چالش‌های متعدد با سازمان آب، مشکلات در تأمین ماشین‌آلات، قطعات و مواد اولیه مصرفی، درخواست و تمدید مجوزهای برداشت، مجادلات با اداره راه برای جاده‌های دسترسی، معضل تأمین لاستیک ماشین‌آلات، کمک به معادنی که در دادگاه‌ها پرونده دارند، درخواست حمایت سازمان صمت از معادن در مقابل دیگر ادارات، مسئله تخلیه نخاله در رودخانه و جاده‌های دسترسی و معضل مجوزهای محیط زیستی از جمله مشکلاتی بودند که توسط معدن‌داران به آن‌ها پرداخته شد.

یوسفیان در جمع‌بندی صحبت‌های همکاران انجمن به مسئله ضرورت توجه ویژه به شهرستان قدس به‌عنوان شهرستان معدنی، ظرفیت گسترده اشتغال مستقیم و غیرمستقیم معادن، همکاری معادن در مدیریت و مهار سیلاب منطقه و تعداد بالای پروانه‌های معادن شن و ماسه در کشور اشاره کرده و با اشاره به قرار داشتن در سال رونق تولید، خواستار حمایت قانونی مجموعه صمت از شرکت‌های شن و ماسه و محوریت انجمن صنفی در امور مربوط به کارخانه‌ها شد.

بیات، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس نیز با تشکر از برگزاری جلسه، خواستار تعامل هرچه بیشتر مجموعه صمت قدس با اصناف شد. در همین راستا و برای پیگیری هرچه بیشتر موضوعات بنا شد که نشست آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، همزمان با نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان، با حضور فرماندار و به میزبانی انجمن شن و ماسه برگزار شود.

 

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید