رونمایی رسمی معاون وزیر صمت از فصلنامه تخصصی صنعت شن و ماسه

0

به گزارش صنعت شن و ماسه، در مراسمی و با حضور دکتر اسماعیلی (معاون معدنی وزیر صمت)، مهندس بهرامن (رئیس خانه معدن ایران)، مهندس یوسفیان (رئیس انجمن شن و ماسه) و جمع دیگری از مسئولان و بزرگان صنعت شن و ماسه، از فصلنامه تخصصی صنعت شن و ماسه رونمایی شد.
در این مراسم که روز دوشنبه 25 شهریور و در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، در ابتدا یوسفیان، ضمن خوش‌آمد به حاضران، مختصری در خصوص نشریه توضیح داد و در ادامه، صفری، مدیرمسئول و سردبیر نشریه نیز به بیان گزارشی از روند یک‌ساله اخذ مجوز تا تولید محتوا، طراحی، چاپ و انتشار نشریه پرداخت.
اسماعیلی، ضمن تبریک انتشار نشریه و تمجید از تلاش‌های صورت گرفته، شبکه‌سازی، دانش‌افزایی، فرهنگ‌سازی و نقد و بررسی را از وظایف نشریات تخصصی برشمرد و برای ادامه راه نشریه صنعت شن و ماسه آرزوی موفقیت کرد.
در انتها نیز دفتر یادبود مجله توسط اسماعیلی و بهرامن امضا شد.

متن یادداشت اسماعیلی:
به نام خدا
فصلنامه صنعت شن و ماسه به‌عنوان پل ارتباطی بین فعالیت بخش مهم شن و ماسه از یک طرف و مسئولین ذی‌ربط از طرف دیگر و مردم شریف کشورمان به‌عنوان ذی‌نفعان نهایی و طرف سوم و اصلی، اقدام مهم و پسنده‌ایست. و امیدورام از این طریق، سبب رشد و اعتلای این بخش از معدن کشور فراهم گردد.
موفق باشید.
داریوش اسماعیلی
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت
24/06/1399

متن یادداشت بهرامن:
به نام خدا
خدای را سپاسگزارم که به من این اجازه را دادند تا بتوانم در صنف خود شاهد یک رویکرد جدید از نگاه فرهنگی در جهت توسعه این صنف استراتژیک در کشور عزیزم ایران باشم. تبریک می‌گویم از صمیم قلب به سرمایه‌گذاران، دبیر و سیاستگذاران فصلنامه شن و ماسه.
پیروز و موفق باشید
محمدرضا بهرامن
24/06/1399

Comments are closed.